شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دو سال پیش در چنین روزهایی در دهه‌ی آخر مهرماه، به استان خراسان شمالی سفر کردند. ایشان در ابتدای ورود به این استان و پس از استقبال پرشور مردمی، در جمع اهالی بجنورد سخنرانی کردند و در بخشی از سخنانشان به تشریح دلیل اصلی دشمنی غرب با جمهوری اسلامی و رابطه‌ی مسائلی مانند تحریم و هسته‌ای با آن پرداختند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت دومین سالگرد سفر به بازخوانی بخشی از این بیانات می‌پردازد.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/21123/A/13910719_1121123.jpg http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/21125/A/13910719_1721125.jpg http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/21125/A/13910719_1621125.jpg http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/21123/A/13910719_1821123.jpg 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۱
طاها بهشتی

استاد علی اکبررائفی پور با استناد به قرآن و روایات تأئید شده و ذکر مثالها، نکاتی در زمینه جن گیری و ماهیت جن را مورد بررسی قرار دادند، از جمله:
آفرینش این موجودات قبل از انسان، عمر طولانی، توانایی ازدواج و زاد و ولد، تغذیه متفاوت با انسان، وجودشان در دنیای مادی، نامرئی بودن، توانایی دیدن انسانها، مذهب، مکان‌ها و اشیاء مورد علاقه یا مورد تنفرشان، توانایی جابه جایی اجسام، نداشتن قدرت آینده بینی، توانایی درمان یا ایجاد بیماری، قادر به ایجاد جدایی بین همسران، ازدواج و زنا با جن، القای ایده و فکر، برآوردن آرزوها، جایگاه پایین ترشان در کائنات نسبت به انسان (موجب تعالی انسان نمی‌شوند)، نداشتن پیامبران دارای شریعت، دسترسی به شبه غیب.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۵
طاها بهشتی

سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور با موضوع آسیب های ماهواره و نگاه صحیح به زن. این سخنرانی شامل مطلب مهم و نکات ظریفی در این باره می باشد.

 

دانلود با لینک مستقیم:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۶
طاها بهشتی

        اینفوگرافی عید غدیر


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۱
طاها بهشتی
مبلغ دومیلیارد و ۱۶۰ میلیون دلار حداقل ضرر و زیان واردات بنزین در هفت ماهه سال ۹۳ است که موجب غبطه شرکت های پتروشیمی داخل کشور از این باب است اما این تنها زیان وارده نیست بلکه باید به آن ضرر و زیان ناشی از هزینه جمع‌آوری ۱/۴ میلیارد لیتر بنزین تولیدی پتروشیمی‌ها را که براساس اخبار نادرست خانم ابتکار و آقای مسجد جامعی از مصرف داخلی جمع‌آوری شد هم به آن افزود که به ازای هر لیتر هزینه جمع‌آوری حداقل ۵۰۰ ریال ضرر و زیان دارد.
به گزارش جهان، مقام معظم رهبری در دوران مبارزات انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری به کاندیداها پدرانه توصیه کردند دولت جدید اقدامات خوب دولت قدیم را ادامه و خطاهای آن را تکرار نکند. یکی از اقدامات خوب دولت قبل مقابله با تحریم فروش بنزین توسط اجانب و اهتمام در تولید بنزین در داخل و خودکفایی و بی‌نیازی از واردات این فرآورده با حداکثر استفاده از توان شرکت‌های پتروشیمی و تحقق شعار"ما می‌توانیم" بود.

عناصری از دولت مشخصا خانم معصومه ابتکار و آقای بیژن نامدارزنگنه و عنصری علی‌الظاهر خارج از دولت (آقای مسجد جامعی) از بدو استقرار دولت یازدهم برخلاف توصیه معظم‌له با نشانه‌گیری این نقطه قوت دولت دهم و با تمسک به هیاهو در جراید زنجیره‌ای با ادعای بی‌اساس سرطان‌زا بودن بنزین پتروشیمی‌ها تخلفات عدیده‌ای را موجب شدند که بعد از گذشت یک سال جنجال با اذعان معاون رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت به سرطان‌زا نبودن بنزین تولید داخلی این تخلفات منتهی به اتلاف بیت‌المال و تحمیل میلیاردها ریال هزینه بر دوش دولت- بخوانید ملت - به شرح زیر شده است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۵
طاها بهشتی

                                     


              روحانی- کرسنت-هاشمی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۴
طاها بهشتی