شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

محمد هاشمی در بخشی از گفت و گوی خود  درباره دلایل سفر احتمالی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عربستان به دعوت ملک عبدالله با بیان این‌که هدف دعوت کنندگان از آقای هاشمی صرفا انجام یک سفر زیارتی نیست، گفت:دعوت از حاج آقا مسبوق به سابقه است و در سه سال گذشته چندین بار از ایشان برای سفر به عربستان دعوت شده است.

             

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۰۷:۲۵
طاها بهشتی

 

به گزارش تابناک، مهدی کوچک‌زاده در وبلاگ شخصی‌اش نوشت: آقای نوبخت سخنگوی محترم دولت در مصاحبه‌شان با خبرنگار در برنامه تلویزیونی در پاسخ به این سوال که: آقای رئیس‌جمهور چقدر حقوق دریافت می‌کنند، فرمودند: آقای رئیس‌جمهور عضو هیئت علمی دانشگاه است و از نظر رتبه، استاد تمام است و همان حقوق استاد دانشگاهی رو که داشته همان حقوق را می‌گیرد.

کسی می‌داند رئیس جمهور عضو هیئت علمی کدام دانشگاه است؟  پرونده علمی ایشان در هیئت ممیزه کدام دانشگاه بررسی و ایشان استاد تمام شده‌اند؟ تأکید می‌کنم سوال مبلغ دریافتی ایشان نیست بلکه این است که ایشان عضو هیئت علمی کدام دانشگاهند و سوابق تدریس و پژوهش در کدام دانشگاه را دارند؟

البته قبول دارم که امروز همه دانشگاه‌های دنیا حاضر و آماده‌اند به ایشان، عنوان و پست افتخاری بدهند خصوصاً دانشگاه‌های تازه تغییر مدیریت یافته که ممنوع‌القلم‌های سریع القلم شده در خود بسیار دارند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۲ ، ۰۰:۴۷
طاها بهشتی

حاشیه های گزارش صد روزه شیخ حسن روحانی تمامی ندارد . پس از واکنش های متعددی که از سوی بسیاری از صاحب نظران ، کارشناسان و مسئولین دولت قبلی در برابر گزارش عملکرد 100 روز نخست دولت تدبیر و امید مطرح شد ، امروز نوبت به محمود احمدی نژاد رسید که با نگارش نامه ای به رئیس جمهور فعلی ، ضمن اعلام این نکته که "به اقتضای مصالح کشور، بنا بر سکوت داشته و دارم" حسن روحانی را به مناظره دعوت کرد .

                                                  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۰
طاها بهشتی

اگر قرار باشد بازهم فرصتی دوباره به غرب داد و با امیدواری دست را زیر چانه زد و بدون چانه‌زنی منتظر تحویل اورانیوم غنی‌شده بالای 20درصد برای دیگر کاربردها و مصارف بروز جمهوری اسلامی ایران شد، یقینا کاری عبث و بیهوده است.

"گرو سیاسی صراط" - علیرضا فرقانی - پیش از نگاشتن متن اصلی؛ تذکر این نکته حائز اهمیت است که نگارنده این متون هیچ گونه وابستگی به نهادهای دولتی جمهوری اسلامی ندارد و تنها در مقام یک پیشنهاد دهنده ایفای نقش می کند و هیچ ضمانتی مبنی بر پذیرفتن پیشنهادات بخش خصوصی بر نهادهای دولتی مترتب نیست.

بنده پیش از این با مطلب " ما از جنگ استقبال می کنیم" به آقای اوباما هشدار داده بودم که ملت ایران به لحاظ سابقه تاریخی و صبغه دینی خود نه تنها از جنگ فرار نمی کند بلکه با نگاه جهادی به جنگ، از آن استقبال می کند. پس بروی میز گذاشتن گزینه نظامی در برابر ملت ایران کاری بی فایده و از پیش مهار شده است.

اما آقای اوباما باید بداند که اگه آمریکا میزی دارد به وسعت تمامی خباثت ها و عمق 200 سال سابقه تمدنی، ایران اسلامی نیز میزی دارد به وسعت تمام انسانهای آزاده دنیا و عمق 5000 سال پشتوانه تمدنی.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۲ ، ۲۳:۱۴
طاها بهشتی

روزنامه آمریکایی وال استریت جورنال در گزارشی می‌گوید یک جوان ۲۱ ساله  ایرانی خود را هکری معرفی کرده که چندی پیش از یک شناسه اینترنتی در ایران توانسته بود سرویس‌های اسکایپ، جی‌میل، فایرفاکس و یاهو را هک کند و مسئولیت آن را به عهده گرفته است.

     

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۳:۲۰
طاها بهشتی

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ممکن است بمب‌های آمریکا به زیرساخت‌های ما خسارت وارد کند، اما توان موشکی و استراتژیکی سپاه چشم‌گیر است و آمریکا حتی به خیال خودش اگر بتواند بمباران کند، نهایتاً می‌تواند 20 درصد توان موشکی سپاه را از بین ببرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛‌ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه فلسفه بسیج همانند سپاه در موضوع انقلاب اسلامی است، گفت: ممکن است به مرور زمان مسائل و مشکلات باعث فراموش شدن فلسفه تشکیل و وجودی سپاه و بسیج شود و این مسئله در علم مدیریت نیز وجود دارد که اکثر سازمان‌ها فلسفه وجودی خود را با گذشت زمان از یاد می‌برند و دچار روزمرگی می‌شوند که این غفلت احتمالی برای سپاه و بسیج بسیار خسارت‌بار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۲ ، ۰۱:۰۳
طاها بهشتی
به گــزارش پایـگاه جـوان انـقلابی ؛ با وجـود اینـکه دولـت یـازدهم از شـروع فعــالیتش روزهای پر مشـغله‌ای را پـشت سر گــذاشته است و رسیدگی به امور مختلف در دستور کار اعضای هیات دولت قرار دارد، با این حال حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این مدت هم ورزش خود را ترک نکرده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۲ ، ۰۷:۰۲
طاها بهشتی

لیـلا زمـانی : حســن روحــانی در گــزارش عملکــرد ۱۰۰ روزه :
در سـال‌های قبــل از ۸۴، واردات ما حـدود ۳۸ میلیارد تومان بوده است و این رقم در سـال ۹۰ به ۷۵  میلیارد تومان رسید. باید بدانیم زمانی که با دنیا در حال مبارزه هستیم، باید به خودتان و داخل تکیه کنید.
سال ۸۳ هر بشکه نفت برابر ۲۶٫۸۹ دلار بوده که در سال ۹۰ به حدود ۱۱۰ دلار رســیده است.
اما..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۳:۰۰
طاها بهشتی

به گــزارش پایـگاه جــوان انـقلابی ؛ متن این نامه بدیـن شرح اسـت :

جـناب حجـت‌الاسـلام والمسلمـین آقــای حسـن روحـانی

رئیس‌ محـترم جمهــوری اسـلامی ایـران

سـلام علیـکم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۲ ، ۱۲:۵۸
طاها بهشتی
پشت‌صحنه توهین به خانواده شهید احمدی روشن

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، میشل فوکو با اشاره به تفاوت‌های خشونت در عصر جدید و گذشته، از تبدیل خشونت سخت به خشونت نرم سخن گفته و این خشونت نرم و کنترل در دنیای مدرن کنونی را به پانوپتیکون (زندان سراسربین) تفسیر می‌کند. بر این مبنا با ایجاد نوعی فشار روانی و کنترل اجتماعی در سراسر جامعه، یک یک افراد جامعه را به سمت یک فضای خاص هدایت می‌کند، به نوعی که همه متأثر از این کنترل اجتماعی، همه ساحت‌های زندگی خود را در همه حالات تحت کنترل دیده و مجبور می‌شوند، از هنجارهای اجباری تبعیت کنند.

              

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۲ ، ۰۷:۰۰
طاها بهشتی