شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • از پله‌ها که بالا می‌رفتم، امام من و بچه را دیدند. لبخند زدند.

دختردار شدم. گفتم بچه را ببرم امام ببینند. از پله‌ها که بالا می‌رفتم، امام من و بچه را دیدند. لبخند زدند.
پرسیدند: بچه‌ی خودت است؟
گفتم: بله!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۵۷
طاها بهشتی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۶
طاها بهشتی

 در پی انتشار اخباری مربوط به توزیع کتاب شعری از شاهین نجفی، خواننده مرتد و هتاک به امام هادی (ع)، کمیته روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران این خبر تکذیب کرد. این در حالی است که کتاب مورد اشاره به قلم شاعر برخی آثار نجفی نوشته شده است.

به گزارش گروه فرهنگی صراط، کمیته روابط عمومی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در جوابیه خود اعلام کرده است "کتاب "دوران بعد از باران، قبل از تبعید" سروده شاهین نجفی نیست بلکه آقای "سید مهدی موسوی" شاعر این کتاب است."

مهدی موسوی که او را بنیانگذار غزل پست مدرن و جنبش شاعران پیرو پست مدرنیسم در ایران می دانند، شاعر برخی از آثار شاهین نجفی همان خواننده ای است که به دلیل توهین بی سابقه به امام هادی (ع) حکم ارتدادش صادر شده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۰۹
طاها بهشتی


گروه سیاسی- رسانه‌ها: سایت عصر ایران در مقاله‌ای نوشت: پیشنهاد دستیار ویژه و مشاور ارشد رییس جمهور برای تغییر نماد (آرم) « جمعیت هلال احمر» و بازگشت به «شیر و خورشید سرخ» قطعا با واکنش های مثبت و منفی رو به رو خواهد شد.
نماد شیروخورشید سرخ که از سوی کمیسیون ژنو به صورت نماد بین المللی شناخته شد
نماد شیروخورشید سرخ که از سوی کمیسیون ژنو به صورت نماد بین المللی شناخته شد
واکنش های مثبت به خاطر همان استدلال آقای علی یونسی است که در جهان سه نهاد و نماد برای فعالیت های امدادی منطقه ای و بین المللی پذیرفته شده بود: صلیب سرخ، هلال احمر و شیر و خورشید سرخ. حال آن که پس از انقلاب به سادگی این نماد را به تصور رابطه آن با رژیم سلطنتی مسکوت گذاشتیم (والبته هنوز از دست نداده ایم و قابل احیاست) حال آن که انقلاب ایران ضد سلطنتی بود و «تاج» هم با سلطنت مرتبط بود نه شیر و خورشید.

واکنش های منفی نیز طبعا وقطعا درمی گیرد. ابتدا به این خاطر که گمان رود یا به دروغ ادعا و القا شود که پیشنهاد روحانیِ انقلابی و وزیر اسبق اطلاعات، جایگزین شدن شیر و خورشید به عنوان نماد پرچم است! حال آن که باید دقت کرد پیشنهاد ایشان محدود و منحصر به جمعیت هلال احمر است و ربطی به پرچم نداردو درباره نام «شیر وخورشید سرخ» است نه جایگزینی برای آرم و نماد جمهوری اسلامی.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۰۲
طاها بهشتی

پاگذاشتن روی مهر های نماز به بهانه عکاسی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۲
طاها بهشتی
    پاسخ شریعتمداری به اظهارات علی یونسی در کنیسه یهودیان
 حسین شریعتمداری در پاسخ به اظهارات علی یونسی در کنیسه یهودیان شیراز، در کیهان نوشت:
جمعه شب گذشته - 12 اردیبهشت ماه - آقای علی یونسی دستیار ارشد رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی که به شیراز سفر کرده بود، با حضور در کنیسه یهودیان این شهر، سخنانی ایراد کرد که نه فقط با آموزه‌های اسلامی، بلکه با بسیاری از آموزه‌های پذیرفته شده در میان سایر ادیان الهی نیز مغایرت داشت.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۳۰
طاها بهشتی

پدر شهید مصطفی احمدی روشن با انتقاد شدید از برخی از مسئولان نظام، با بیان اینکه الان بدترین روزهای عمرم را می‌گذرانم، گفت: استکبار کلاه بزرگی بر سر برخی از مسئولان ما گذاشت.
رحیم احمدی روشن در آئین اختتامیه مسابقه بزرگ کیک زرد در ارتباط ب شهادت مصطفی احمدی روشن اظهار کرد: لطف خداوند تبارک و تعالی است که شامل حال ما شد، من خودم را قابل این لطف خداوند عظمی نمی‌دانم اما مسئله حلال و حرام مسئله کلیدی در زندگی ماست.

نان حلال تاثیر بسیاری در تربیت فرزند دارد / لقمه حلال سبب شد خدا برکت مصطفی را به ما بدهد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۱۸
طاها بهشتی
این خیلی موثر است آدم شیرینی‌های زندگی‌اش را با خانواده‌اش تقسیم کند.

جعبه شیرینی رو جلو بردم و تعارف کردم. یکی برداشت و گفت: می‌توانم یکی دیگر هم بردارم؟
گفتم : البته این حرفا چیه؟ سید یک شیرینی دیگر هم برداشت.

هر جا که غذای خوشمزه یا شیرینی یا شکلاتی تعارفش می‌کردند، بر می‌داشت اما نمی‌خورد. می‌گفت: «می‌برم تا با خانم و بچه‌ها با هم بخوریم.»

به ما هم توصیه می‌کرد که این خیلی موثر است آدم شیرینی‌های زندگی‌اش را با خانواده‌اش تقسیم کند.
شاید برای همین هم همیشه در خانه نماز را به جماعت می‌خواند.

2147_sunnah.jpg

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۵۴
طاها بهشتی
  • موقع رفتن یک فقره چک بانکی که مبلغ آن هم زیاد بود به دست علی اکبر دادند.

وضعیت غذایی خوبی نداشتیم. اکثراً غذای‌مان سیب زمینی پخته  بود. به نوعی دچار سوءِ تغذیه شده بودیم. غذا هم که می‌آوردند، دل‌چسب و دندان‌گیر نبود. دنبال فرصتی بودیم تا به نحوی خودمان از خودمان پذیرایی کنیم.

2636_sunnah.jpg

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۱
طاها بهشتی
شبها نخواب تا اینکه یک ختم قرآن کرده باشی

آیت الله احمد مجتهدی تهرانی از معلمان بزرگ اخلاق تهران در یکی از جلسات درس خود پنج توصیه از رسول خدا را که بهترین اعمال به حساب می‌آیند برشمرد.

وی در تشریح این پنج عمل گفت: روزی رسول خدا (صلوات الله علیه و آله) به امام علی (علیه‌السلام) فرمودند : یا علی پنج کلمه از علم برای تو بگویم یا پنج هزار دینار پول به تو بدهم.

حضرت علی (علیه‌السلام) به پیامبر خدا عرض کردند: اگر  پنج کلمه علمی به من یاد بدهید بهتر از کل دنیاست.

2614_sunnah.jpg

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۷
طاها بهشتی