شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

مهمترین جمله رهبر انقلاب در سال ۹۳ انتخاب شد

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ
براساس نظرسنجی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی اعلام شد
خبرگزاری تسنیم: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای، پیش از این از مخاطبان خود خواسته بود مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ ایشان در سال ۱۳۹۳ را انتخاب کنند. «ملت، عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها است» جمله برگزیده مردم است.
به گزارش پایگاه شهید دارابی  ، چندی پیش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، از مخاطبان خود خواست مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ امام خامنه‌ای در سال 1393 را انتخاب و آن را مشخص کنند.  این نظرسنجی تا 26 اسفند ماه ادامه داشت.

این پایگاه نتایج اولیه این نظرسنجی جمعی را به‌شرح جدول ذیل اعلام کرده است که جمله «گاهى بعضى از جوان‌هاى ما که مراجعه می‌کنند و جوابى نمی‌شنوند، به من نامه می‌نویسند و التماس می‌کنند که "اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم". ملت عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها است.» تاکنون بالاترین رأی را به خود اختصاص داده است.

                   http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/29084/jomle-93.jpg


منبع : 598

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۸
طاها بهشتی