شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۴۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

خبرگزاری فارس ، روزنامه کیهان و جبهه پایداری که به خوبی جریان موهـوم و خیالی انحرافی را توانستند در ذهن همگان و به ویژه قشر متدین و مومن حزب اللهی پیاده کنند ، امروز اگر توان دارند و بصیرت شان یاری میکند جلوی این انحراف بزرگ را با اخبار و تحلیل های خود بگیرند وسکوت نفرمایند ؛ آنهایی که به خیالشان با کوباندن مردان دولت دهم و افشاگری علیه انحرافات شان ، سعی در رای نیاوردن و رد صاحیت مردی از جنس احمدی نژاد شدند ولی خود بازنده این میدان شدند و بهای این اقدام نسنجیده انان این شد که گفتمان انقلابی اسلامی که در سال 88 حدود 25 میلیون رای داشت در سال 92 توانست حدود 4 میلیون را جذب کند.


پایگاه جـوان انقـلابی ؛ سیـد پویان موسوی :

شاید آن روزی که محمود احمدی نژاد در مناظــره معروف خود با میرحسین موسـوی در ۱۳ خــرداد ۸۸ ، انچنـان انتـحاری به خط گروه نفاق زد ، کمتر کسی بود که او را متهم به بی اخلاقی و قدرت طلبی نکرده باشد ؛ ولی عده ی کمی نیز کـه به خوبی اندیشه ها و آرمان های احمـدی نژاد و دلداگی او را به نظام اسـلامی و خط امام و رهبری شناخت کافی داشـتند ، به خوبی از داشتن فکر و هدفی والا برای این اقدام رئیس جمهورشان آگاه بودند.

شاید اگر احمـدی نژاد شور و تب انتخابات ۸۸ را بالا نمی برد و در کنار ان با روشنگری های خود از صحنه گردانان اصلی جناح مقابل ، درک و بصیرت مردم را افـزایش نمی داد و انتخابات به نصاب ۴۰ میلیونی نمی رسید ، آیا باز میتوان امید به پایان یافتن فتنــه حتمی ۸۸ در عرض ۸ ماه متصـور بود؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۰۸
طاها بهشتی

به گزارش پایگاه جـوان انقـلابی ؛ متن این خاطـره بدیـن شـرح اسـت :

هم سگ خرید و فروش می کرد، هم دعواهاش حسابی سگی بود!!

یک روز داشـت می رفـت سمـت کوهسنگی برای دعوا(!) و غذا خوردن که دید یه ماشین با آرم ”ستاد جنگهای نامنظم“ داره تعقیبش می کنه.

شهید چمـران از ماشیـن پیاده شد و دست اونو گرفت و گفـت: ”فکر کردی خیلی مردی؟!“

رضا گفت : بروبچه ها که اینجور میگن…..!!!

چمران بهش گفت : اگه مردی بیا بریم جبهه!!

به غیرتش بر خورد، راضی شد و راه افتاد سمت جبهه……!

مدتی بعد….

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۰۴
طاها بهشتی
چمران حاتمی‌کیا فردی است درونگرا، کم‌حرف، حامی زنان و کودکان و مددکار مجروحان. امّا می‌خواهم خواننده را به مطلب بسیار مهمی عطف توجه دهم که در کشور ما کمتر به آن پرداخته شده است و آن اینکه چمران نماینده بزرگ سنت فکری جنگ عادلانه است.
دکتر جواد حیدری، عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد دربارهٔ ویژگیهای فنی و هنری فیلم چ مطالب فراوان و ارزشمندی گفته شده است، امّا می‌خواهم از منظر اخلاق ابعاد دیگری از این فیلم بسیار تأثیرگذار را برای مخاطبان آن آشکار سازم. در این فیلم پنج شخصیّت اصلی را می‌بینیم که هر یک، به نوبه خود، درخور توجه‌اند: دکتر عنایتی، اصغر وصالی، هانا، تیمسار فلاحی، و دکتر چمران.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۵۵
طاها بهشتی

وقتی "شیخ" سخنرانی برای شهدا را نپذیرفت!

به گزارش پایگاه جـوان انقـلابی ؛  سید کمـیل باقرزاده ، فرزند سردار باقرزاده در صفـحه پلاس خـود با انتشـار خاطره ایی از تشـیع پنـج شهید گمنام در کیش از تنها دیدارش با حـسن روحانی نوشـته است .

وی دراین باره مینویسـد :

در کیش تنها باری که تا حالا به کیش رفتم دوازده سـال پیش بود؛ دوران ریاسـت جمهـوری خاتمی بود. 
مردم بومی جزیره از کمیته جسـتجوی مفقودین درخواست کرده بودند چند شهید گمنام در جزیره تدفین شود تا در کنار صدها پاساژ و بازار و جـاذبه مادی و توریـستی که دیگـران رو به جزیره میکـشونه، زیارتگاه و جاذبه ای معـنوی هم در جزیره ایجاد بشه.

درخواست به حق مردم مورد موافقت قرار گرفته بـود و قرار شـد پنج شهید گمنام در سالروز شهادت امام صادق علیه السلام در جزیره به خاک سپرده بشن. اما مسؤولان وقت منطقه آزاد که مستقیماً از تهران دستور میگرفتند بنا را بر مخالفت با خواست مردم بومی گذاشته بودند؛ مخالفتی که جز شکست ثمره ای نداشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۰۴
طاها بهشتی

سـرو نماد استقامت است که نهـال آن توسط مقام معظم رهبـری کاشته شد، و زیتون کاشته شده توسط روحانی به عنوان نماد صلح مطرح است.

رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور هفته گذشته به مناسبت روز درختکاری، هر کدام به صورت جداگانه یک اصله نهال کاشتند.

به گزارش پایگاه جوان انقلابی ؛ نهالی که توسط رهبر معظم انقلاب کاشته شد، یک اصله نهال سرو بود و حسن روحانی نهال زیتون را انتخاب کرده بود.

ـ

javanenghelabi - derakht

ـ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۶
طاها بهشتی

javaneghelabi - pedar zan khatami 9ـ

سید عمـادالدین خـاتمی تنها پسر سیـد محمـد خاتمی

ـ

javanenghelabi - karubi 1ـ

فاطـمه کروبی ؛ همسر مهـدی کروبی

ـ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۳
طاها بهشتی

پایـگاه جـوان انقلابی | سعید قبـادی :

بعد از نبود عکس امـام و رهبری در دکور پـیام نوروزی رئیس جمهور ، حالا مشاهده کردیم که عکس امام خمینی (ره) و امام خامنه ای از نهاد ریاست جمهوری (اتاق ملاقات رئیس جمهور) نیز برداشته شده است!

با مقایسه دو عکس در دولت فعلی و دولت گذشته نیازی به توضیحات بیشـتر نیسـت.

فقط امیدواریم این اشتباهات متعدد سهوی باشد…

ـ

javanenghelabi - rohani 25

javanenghelabi - ahmadinejad 25

ـ

برای مشـاهده تصـاویر با کیفیـت بیشتـر ، بر روی آن کلیک کنید.

ـ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۱۵
طاها بهشتی

گروه سیاسی : سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره آموزشی شهید بسیجی مولوی مصطفی جنگی زهی که با حضور فرماندهان سپاه های استانی و فرماندهان نواحی مقاومت سراسر کشور در دانشکده شهید مطهری بسیج برگزار شد، گفت: این جمع بخشی از مسئولان نظام هستند که با عشق به ولایت و درک رسالت پاسداری از انقلاب، برای اجرای فرامین ولایت تلاش می کنند.


سردار جعفری اقتصاد و فرهنگ را دو موضوع ماموریت سپاه و بسیج در مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و اظهار داشت: اقتدار ملی محور اصلی سخنان رهبری در فرمایشات ابتدای سال بود که با تاکید بر سه عنصر اقتصاد، فرهنگ و علم و دانش دست یافتنی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۴۵
طاها بهشتی
گروه اقتصادی: قیمت کالاهای اساسی افزایش می‌یابد و حتما کارخانه‌ها افزایش قیمت بنزین را بهانه خوبی دانسته و به آن پروبال می‌دهند و مردم بیچاره هستند که تقاص پس می‌دهند! با این تفاسیر باید منتظر موج دوم گرانی‌های منهدم کننده که سیبل آن‌ها اقشار متوسط و ضعیف جامعه است باشیم.
هشدار دقیقه نودی به روحانی و تیم‌ اقتصادی‌اش
قیمت حامل‌های انرژی و بنزین در کشورمان یک عامل استراتژیک در زندگی و معیشت مردم است و تغییر در قیمت بنزین به مثابه تغییر در کیفیت و معیشت مردم است، بسیاری وابستگی‌های معیشتی اعم از کالاها و خدمات در زندگی روزمره مردم به بنزین مرتبط می‌شود. از مهر ماه سال 1390 با شدت گرفتن تحریم‌ها آثار آن کم کم به معیشت مردم رسوخ کرد. از سویی دیگر برخی از منتقدین اقتصادی معتقدند که انجام فاز دوم هدفمند شدن یارانه‌ها یک اشتباه است و باعث تغییرات دراماتیک در زندگی مردم خواهد شد. نمونه‌هایی از این درام که پتانسیل آن را دارد تا به تراژدی اسفبار تبدیل شود افزایش قیمت کالاها و خدمات و تبدیل شدن برخی از کالاهای عادی به کالاهای گیفن (کالاهایی که با افزایش قیمت تقاضا برای آن افزایش پیدا می‌کند)، عدم تغییر در عادت مصرف و بعضا تغییر در الگوی زندگی مردم می‌گردد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۳۷
طاها بهشتی
گروه سیاسی: کتاب «هاشمی در سال 88» پس از دو سال و نیم توقیف، منتشر شد و در نمایشگاه کتاب امسال رونمایی می‌شود.
انتشار کتاب هاشمی بعد از 2/5 سال توقیف
کتاب «هاشمی در سال 88» با عناوینی نظیر طرح دولت وحدت ملی، علت نگارش نامه به مقام معظم رهبری، راهکارهای وی برای حوادث پس از انتخابات، امتناع از اقامه نمازجمعه تهران و عدم حضور در مراسم تنفیذ و تحلیف احمدی‌نژاد، پس از دو سال و نیم توقیف، در نمایشگاه کتاب سال 93 رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اکبر هاشمی رفسنجانی، انتشارات سلمان فارسی در همین ارتباط اعلام کرد: کتاب «هاشمی در سال 88» گزارشی جامع از مواضع هاشمی رفسنجانی از ابتدای فروردین 1388 تا پایان اسفندماه این سال است. این کتاب که به قلم رضا صنعتی نگاشته شده در خردادماه 1390 برای اخذ مجوز نشر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تحویل شد. اما متأسفانه دولت دهم به آن مجوز انتشار نداد ولی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مجوز این کتاب در اسفندماه 92 صادر شد. کتاب مذکور هم‌اکنون چاپ شده و آماده رونمایی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است.

کتاب «هاشمی در سال 88» در پنج بخش تنظیم شده است. بخش اول به گزارش مواضع هاشمی در مرزبندی با دشمن و نفی اقدامات ساختارشکنانه اختصاص یافته است. بخش دوم به تبیین مواضع وی در برابر یک جریان از مجموعه جریان‌های اصول‌گرا اختصاص یافته است. در بخش سوم به هشدارهای هاشمی در سال 88 پرداخته شده است. بخش چهارم، راهکارهای وی برای برون‌رفت از وضعیت نامطلوب این سال را گزارش کرده است. فصل پنجم نیز به گزارش چند چالش مرتبط با ایشان (از جمله طرح دولت وحدت ملی، علت نگارش نامه به مقام معظم رهبری، کارگردانی مبارزات انتخاباتی رقبای دکتر احمدی‌نژاد، امتناع از اقامه نمازجمعه تهران، صحنه‌گردانی حوادث پس از انتخابات، عدم حضور در مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور، مسائل مرتبط با خانواده هاشمی و...) اختصاص یافته است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۱۷
طاها بهشتی