شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

افزایش بودجه تحقیق و پژوهش به حداقل ۴% تولید ناخالص داخلی
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاستهای کلی «علم و فناوری» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی سیاستهای کلی «علم و فناوری» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند. 
 
متن سیاست‌های کلی علم و فناوری که به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده، به این شرح است: 
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۷
طاها بهشتی
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛
حماسه هشت سال دفاع مقدس با رهبری امام خمینی(ره) و رشادت های شهدا و جانبازان عزیز کشور عزیزمان ایران، در مقابله با بیش از 18 کشور متجاوز برگ سبز و افتخارآمیزی است در تاریخ چندهزار ساله این مرز و بوم. دفاعی که نه تنها در آن یک وجب از خاک مقدس کشورمان کم نشد، بلکه مقاومت جوانان با ایمان و شجاعت ایران اسلامی، خاکریزهای مستکبران را بر سرآنان فروریخت و آبروی جهانی آنها را برد.
اینفوگرافی/ مردان جنگ تا پیروزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۵
طاها بهشتی

مگر غیر از این است که اوباما در چنین دیداری به فرض برگزاری، احتمالا ابراز امیدواری خواهد کرد که ایران هر چه بیشتر در مقابل زیاده خواهی غرب سر فرود آورد؟!
گروه سیاسی صراط - در حالی که فردا حسن روحانی برای دومین بار در دوران ریاست جمهوری خود به نیویورک خواهد رفت، اصلاح طلبان همچنان در پی یافتن راهی برای دیدار او با اوباما هستند!

به گزارش گروه سیاسی صراط، اصرار این جریان سیاسی برای انجام این دیدار، در حالی است که هنوز مشخص نیست دستاورد تماس تلفنی سال گذشته روحانی و اوباما – که اصلاح طلبان و هواداران دولت به شذت به آن افتخار می کردند – دقیقا چه بوده است؟

روحانی و اوباما سال گذشته تماس تلفنی کوتاهی با یکدیگر برقرار کردند که هنوز هم با گذشت این زمان، مشخص نشده این تماس به درخواست کدام طرف برقرار شده بود. همین مسئله تا مدت ها محل بحث و جدل در رسانه ها و میان مقامات دو طرف بود.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۳
طاها بهشتی

صراط: حسین شریعتمداری در ستون یادداشت روز شماره امروز کیهان با طرح موضوع هسته‌ای و گفت‌و‌گو‌ها میان مذاکره کنندگان کشورمان با طرف های غربی،به اهداف و ترفند جدید آمریکا در مسیر  این مذاکرات اشاره کرده است: 

پرداختن به آنچه در یادداشت پیش‌ روی آمده است را به مصلحت نمی‌دانستیم و بر این باور بودیم- و هنوز هم هستیم- که تیم مذاکره‌کننده و مسئولان محترم کشورمان هوشیارتر از آنند که ترفند تازه حریف از نگاه آنان مخفی مانده باشد. اما، این روزها از اردوگاه داخلی و از سوی یک جریان سیاسی که در سامانه دولت حضور درخور توجهی دارد زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که هر چند احتمال تاثیر آن در تصمیم‌سازی مسئولان محترم اندک است ولی به دلیل اهمیت موضوع، همین احتمال اندک و ضعیف نیز می‌تواند در صورت کم‌توجهی و غفلت دست‌اندرکاران برنامه هسته‌ای کشورمان، خطرناک و خسارت‌آفرین باشد. از این روی اشاره‌ای گذرا به ماجرای پیش‌روی و تازه‌ترین ترفند احتمالی حریف را ضروری تلقی می‌کنیم و پیش از آن مقدمه‌ای را لازم می‌دانیم؛

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۱
طاها بهشتی


سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ( عج )، سلام بر روان پاک امام راحل، امام شهدا، سلام بر شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شهیدان عزیز و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس ، درود بیکران بر مقام معظم رهبری  و سلام بر شما عاشقان و رهروان شهیدان جان بر کف و گمنام پر نام


                       با حضور نماینده مردم قم، یادواره ۲۶ شهید شهر قنوات برگزار شد

بهترین خیر مقدم ها و صمیمانه ترین شادباشها را که از اعماق قلب و دل و جانمان بر می خیزد پذیرا باشید.

پنج شنبه سوم مهر ماه 93 گرد هم جمع می شویم  تا از سجایای ارزشمند و کرامات عدیده ی شهدای حسین آباد شاملو، سخنان گهربار و گهر زایی را از لسان سخرانان برجسته و مجرب با گوش جان بشنویم هر چند سخن گفتن از جان نثاران راستین کاری صعب و دشوار است و به سختی حق مطلب ادا می گردد. ولی:

آب دریا را اگر نتوان کشید                    هم به قدر تشنگی باید چشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۲۷
طاها بهشتی