شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۲۶ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است


   

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۱
طاها بهشتی


            

 

                                 چقدر تکان دهنه است نامه دختری 9 ساله برای رزمندگان جنگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۲:۱۱
طاها بهشتی
آقای شجاعی دادستان جدید دیوان محاسبات کشور امروز طی مراسمی با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار تهران و رئیس کل ، مستشاران و مدیران و کارکنان دیوان محاسبات کشور در سالن شهید مدرس دیوان معارفه شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۱:۵۹
طاها بهشتی

در شرایطی که صداوسیما عملا هیچ تلاشی در جهت رقابت با رسانه های حرفه ای بیگانه و معاند نظام نمی کندچه توقعی از عدم گرایش مخاطبان به شبکه های خارجی وجود دارد؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۲:۰۶
طاها بهشتی


در دعای حاج منصور ارضی نامی از کسی برده نشده. با این وجود فضای مجازی پر از شعارهای مرگ بر منتقدان شده و صرفا "مرگ بر آمریکا" غیرمجاز شمرده می‌شود!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۴۵
طاها بهشتی

شما در خصوص معرفی فرجی دانا به جای توفیقی چه فکر می کنید؟ آیا به نظر شما روحانی به مجلس رکب زد تا با تحت تاثیر قرار دادن نمایندگان، نه تنها برای فرجی دانا بلکه برای دو گزینه دیگر خود برای وزارت ورزش و وزارت آموزش و پرورش نیز بدون مشکل رای اعتماد لازم را بگیرد؟ در این شرایط، واکنش مجلس به گزینه های پیشنهادی رییس‌جمهور را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟        

                                                     شیخ به مجلس رکب زد؟

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۳۷
طاها بهشتی

وبسایت هاشمی بعد از حاشیه‌های پدیدآمده درباره مطلب مربوط به حذف شعار مرگ بر آمریکا، تلاش کرد تا با انتخاب گزینشی بیانات رهبر معظم انقلاب، اقدام پیشین خود را توجیه کند!
۳ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۳۰
طاها بهشتی


کلاس عاشقی امام راحل «قدس الله نفس الزکیه» همواره شاگردانی را به خود دید که امروز وقتی به سیره شخصیتی آنها می نگریم، نفس های تأثیرگزار پیرجماران را در می یابیم که چه حُرهایی را تقدیم محضر ملکوتی رب الأرباب کرد. یکی از خاطرات «محمد رعیتی» از رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا را در ادامه بازگو می کنیم. خاطره ی تکان دهنده ی که خواندن آن خالی از لطف نیست و هزاران نکته در آن نهفته است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۷
طاها بهشتی


پس از آنکه توهین های نعیمه اشراقی در صفحه فیسبوک خود به خانواده شهدا منتشر شد، کاربران اینترنتی از تمامی سنین، اقشار و طرز فکرهای مختلف در شبکه های اجتماعی،پایگاه های خبری،و وبلاگها نسبت به این صحبت های خانم اشراقی اظهار تاسف کرده و نسبت به آن موضع گیری کردند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۴:۳۶
طاها بهشتی


معبودا ،شب است و تاریک ،شب جمعه است  و در رحمت تو بروی  بندگانت باز ، خدایا دل تاریک بندگان غافل از خودت را به نور هدایتت روشن  و آگاهی و بصیرتی  بر این قلوب عنایت فرما  که برای اسلام ومسلمین بطپد . ای بی نیاز هر کس  که تو را دارد چه ندارد و آنکس که  تو را ندارد  چه دارد ، داشتن و بودن بدون تو مفهومی ندارد .

                   قسمتی از مناجات شهید محمد دارابی  در  بیست و یکم  آذر ماه  سال شصت و پنج  

                          محمد دارابی  

                                      شهید محمد دارابی از سمت راست  سومین نفر

 

 

 

 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۲ ، ۰۱:۴۶
طاها بهشتی