شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است


رئیس جمهور در مراسم سالگرد انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب خود را نشانه سر فرود آوردن مردم در برابر امام زمان (عج) توصیف کرد.
 رئیس جمهور در مراسم سالگرد انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب خود را نشانه سر فرود آوردن مردم در برابر امام زمان (عج) توصیف کرد.

دکتر حسن روحانی پنج‌شنبه در مراسمی تحت عنوان «جشن انتظار و امید» و در حضور جمعی سخن می‌گفت که به واسطه کارت دعوت در این مراسم حضور پیدا کرده بودند. با وجود این دعوت رسمی، برخی از حضار در وسط مراسم، شعارهایی به حمایت از فتنه‌گران (موسوی و خاتمی و کروبی) سر دادند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۸
طاها بهشتی

عکس/ کدام کاندیدا به روحانی اقتدا نکرد؟


نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که امروز در ضیافت ناهار حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» در نهاد ریاست جمهوری شرکت کرده بودند نماز ظهر را به امامت حسن روحانی اقامه کردند. در این تصاویر جای خالی محسن رضایی دیده می شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۷
طاها بهشتی
توهین به ایران در جام جهانی برزیل شدت گرفته است. در روزهای اخیر، یک شرکت اروپایی با استفاده از یک مانکن نیمه عریان لبنانی که پرچم ایران را در دست دارد اقدام به تبلیغ محصول خود کرده؛ یک شرکت دیگر ساپورت هایی با طرح پرچم کشور ایران تهیه کرده و پیش از این نیز یک شرکت آلمانی مشروبات الکلی با پرچم ایران روی بطری این مشروبات حک کرده است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۲
طاها بهشتی

 در شرایطی که گروه تروریستی داعش با نام اسلام مرتکب جنایات وحشیانه و بی سابقه ای در کشورهای همسایه شده، عده ای از تندروهای مذهبی، به جای اتحاد علیه این گروه، به جان هم افتاده اند.

به گزارش گروه سیاسی صراط، جنایات وحشانه گروه تروریستی داعش، در روزهای اخیر به حدی رسید که رهبران و علمای شیعه و سنی به طور مشترک فتوای جهاد کفایی علیه این گروه را صادر کردند.

عقاید این گروه چنان فاصله ای با اسلام و حتی اصول اولیه انسانیت دارد که هیچ یک از علمای شیعه و سنی تردیدی در صدور حکم مذکور نداشتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۸
طاها بهشتی
یک سال گذشت ..
"گروه سیاسی"-در روزهای آخر خرداد ماه بهتر است به وعده های داده شده حسن روحانی در فیلم های تبلیغاتی، میتینگ انتخاباتی و همچنین کارزار انتخابات پرداخته شود. مرور قول های عمده ای که شخص رئیس جمهور با تکیه بر آن رای مردم را جلب نمود، بسیار کلیدی خواهد بود چرا که مهمترین نکته این مطلب، ادامه راه دولت تدبیر و امید در طی سه سال آینده است.
در زیر برخی از مهمترین وعده ها مورد بررسی قرار می گیرد و مثال های نقض آن نیز بررسی می شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۵
طاها بهشتی
 گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: اقتدار نیروهای مسلح باعث ایجاد ثبات و امنیت در کشور شده است و این اقتدار با رهنمودهای داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و ایثار و فداکاری نیروهای مسلح به دست آمده است. 
 
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به ناامنی‌های ایجاد شده در کشورهای منطقه اظهار داشت: به یاری خداوند ارتش و مردم عراق با وحدت و همدلی پاسخ محکمی به متجاوزین می‌دهند. 
 
سرتیپ صباحی فرد افزود: امنیت و ثبات امروز در کشور مرهون ایثار و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی است و این اقتدار باعث شده است تا دشمنان فکر نفوذ به خاک مقدس کشور جمهوری اسلامی ایران را به ذهن خود راه ندهند و قطعا هرگونه تجاوز در نطفه خفه خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۲
طاها بهشتی