شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو

«یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک»

شهدای روستای حسین آباد شاملو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
طبقه بندی موضوعی

۳۷ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

 

  انتشار این پوستر ضمیمه در حالی است که قسمتی از زیارت عاشورا حذف شده است.
 
عبارت «اَللَّهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِمٍ بِاللَّعْنِ مِنّى وَابْدَأْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثَّانِىَ وَالثَّالِثَ والرَّابِعَ اَللَّهُمِّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً وَالْعَنْ عُبَیْدَ اللَّهِ بْنَ زِیادٍ وَابْنَ مَرْجانَةَ  وَ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ شِمْراً وَ آلَ اَبى سُفْیانَ وَ آلَ زِیادٍ وَ آلَ مَرْوانَ اِلى یَوْمِ الْقِیمَةِ.» از زیارت عاشورای ضمیمه هفته نامه همشهری جوان حذف شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۲ ، ۰۷:۲۵
طاها بهشتی


آقای امین حسین رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور بطور جداگانه با آقایان رامین الوارز، گیام پالین، فلیپ رولاند و کارلوس آبرتو روسای دیوان محاسبات کشورهای اسپانیا، ایتالیا، بلژیک و پرتغال دیدار و در خصوص همکاریهای مشترک در حوزه حسابرسی و رسیدگی قضایی گفتگو کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۲:۴۸
طاها بهشتی

آقای رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات کشور با روسای دیوان محاسبات کشورهای هند و مالزی دیدار و در خصوص توسعه همکارهای فی مابین در چارچوب تفاهمنامه های منعقده گفتگو کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۲:۳۳
طاها بهشتی

به گزارش گروه رصد خانه انقلاب نیوز ؛  در پی نشر خبر "توهین بی شرمانه باسم کربلایی به رهبر معظم انقلاب  " از سوی انقلاب نیوز و شبکه نصر تی وی که با بازتاب های گسترده ای روبرو شد یکی از سایتهای تازه تاسیس حامی دولت تدبیرو امید به شکل ناشیانه ای به انقلاب نیوز و دیگر رسانه های ارزشی حمله ور شده است.

            

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۰۰:۱۲
طاها بهشتی


باسم کربلایی مداح عربی زبان که معروفیت خودش را مدیون نشر سبک های جدید است امسال در یکی از شب های ما محرم در یکی از مجالس محرم به جای شعر خوانی و عزاداری برای اباعبد الله الحسین(ع) در اقدامی سخیف با دست بردن در اصل ابیات شعر شروع به توهین کردن به رهبر معظم انقلاب می کند .

                   افسران - فیلم توهین بی شرمانه باسم کربلایی به رهبر معظم انقلاب و حمله مردم به او

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۴
طاها بهشتی

گلایه خواننده حامی فتنه از از وزارت ارشاد، به خاطر عدم اعطای مجوز به او برای اجرای زنده است، اما در مطلبش کنایه‌های نیش‌داری را معطوف وزارت ارشاد و شخص وزیر کرده است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۷:۳۶
طاها بهشتی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۷:۲۸
طاها بهشتی

ماسک های اکسیژن از جمله وسیله هایی هستند که می توانند در آتش سوزی ها به داد انسان رسیده و آن را از مرگ حتمی نجات دهد اما این وسیله ها هزینه ای بسیار زیاد دارند و همچنین استفاده از آن ها برای همه مقدور نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۲ ، ۰۷:۱۵
طاها بهشتی

در حالی که با خوش بینانه ترین محاسبه (به نفع دولت)، تنها 6 روز به سررسید برنامه صدروزه دولت باقی مانده به نظر می رسد تمایل چندانی برای ارائه گزارش این برنامه از سوی دولت وجود ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۲ ، ۰۶:۴۰
طاها بهشتی

وبلاگستان - «محمد حاشر یزدانی» نویسنده وبلاگ "منتظران" در بروز رسانی وبلاگ خود چنین نوشت:

***

امروز بدعتی جدید را از رئیس دولت راستگویان ، با تدبیران ، امید دهندگان ، معتدلان ، با سوادان ،سن و سال داران، با تجربگان و... شنیدیم که سابقه نداشته است. پیام تشکر رئیس جمهور از حضور مردم در عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع)!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۲ ، ۰۶:۱۷
طاها بهشتی